loading...

تعمیر لوازم منزل

7 اشتباهی که هنگام استخدام پیمانکار تعمیر یخچال و فریزر باید اجتناب کرد اگر یخچال شما نیاز به تعمیر دارد ، باید گزینه های خود را برای تکنسین ها بدانید. در اینجا اشتباهاتی وجود دارد که هنگام استخدام پ

saha3228 بازدید : 45 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)


7 اشتباهی که هنگام استخدام پیمانکار تعمیر یخچال و فریزر باید اجتناب کرد



اگر یخچال شما نیاز به تعمیر دارد ، باید گزینه های خود را برای تکنسین ها بدانید. در اینجا اشتباهاتی وجود دارد که هنگام استخدام پیمانکار تعمیر یخچال و فریزر باید از آنها اجتناب کنید.
تعمیر یخچال
یخچال شما باید حدود 40 درجه فارنهایت باشد. اگر بیشتر از این باشد ، ممکن است غذای شما خراب شود یا برای مصرف خطرناک شود.

اما اگر یخچال شما در حال گرم شدن (و گرم شدن) باشد چه؟ این مشکل را نادیده نگیرید! در غیر این صورت ، ممکن است با یک مسمومیت تند و زننده مسمومیت غذایی مواجه شوید.

در عوض باید یک پیمانکار حرفه ای تعمیر یخچال را استخدام کنید. با این حال ، قبل از برداشتن تلفن و استخدام ، چند اشتباه وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

ما این راهنما را برای کمک به شما در یادگیری نحوه استخدام بهترین پیمانکار یخچال برای خانه خود (و کارهایی که نباید در این فرایند انجام دهید) جمع آوری کرده ایم.

بیایید شروع کنیم!

1. انتخاب ارزان ترین گزینه
هنگام استخدام پیمانکار تعمیر یخچال ، تصمیم شما نباید تنها بر اساس قیمت باشد. ممکن است وسوسه انگیز باشد که ارزان ترین گزینه ای را که پیدا می کنید استخدام کنید ، اما این در طولانی مدت به شما در صرفه جویی در هزینه کمک نمی کند.

به یاد داشته باشید ، آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید.

اگر ارزان ترین پیمانکار را پیدا کنید ، بدترین خدمات را نیز دریافت خواهید کرد. حتی ممکن است بعداً مجبور شوید یک پیمانکار متفاوت تعمیر یخچال را استخدام کنید تا اشتباهات اولین نفر را برطرف کند.

بهتر است کمی پول اضافی را برای یک پیمانکار با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

2. تحقیقات خود را انجام ندهید
همچنین باید مدتی را در اینترنت به تحقیق در مورد گزینه های تعمیر یخچال در منطقه خود بپردازید. این امر باعث می شود شما بهترین را با بهترین قیمت (که احتمالاً ارزان ترین نیست!) دریافت کنید.

وب سایت پیمانکاران را بررسی کنید. آیا آنها مشتری مدار به نظر می رسند؟ با آنها تماس بگیرید و از خدمات و قیمت آنها بپرسید. آیا خدمات مشتری خوبی دارند و نیازهای شما را در اولویت قرار می دهند؟

همچنین باید از برخی از سایتهای مرور مانند Yelp دیدن کنید تا بدانید مشتریان گذشته آنها در مورد آنها چه فکر می کردند. فقط به مرورهایی که در وب سایت خود ارسال کرده اند ، تکیه نکنید. رفتن به وب سایت های شخص ثالث به شما کمک می کند تا در صورت وجود هرگونه نظر منفی ، آنها را پیدا کنید.

به خاطر داشته باشید ، فقط به این دلیل که یک پیمانکار چند بررسی بد دارد به این معنی نیست که آنها یک انتخاب بد هستند. غیرممکن است که همه را راضی کنیم. با این حال ، اگر اکثریت نظرات منفی باشد ، ممکن است بخواهید دوری کنید!

3. استخدام آنها قبل از ملاقات با آنها
ایده خوبی است که قبل از استخدام ، به دفتر پیمانکار مراجعه کنید (یا حداقل مکالمه تلفنی داشته باشید). این به شما این فرصت را می دهد که آنها را در سطح حرفه ای بشناسید و درباره خدمات آنها بیشتر بیاموزید.

می توانید از این زمان برای پرسیدن سوالات زیادی در مورد قیمت آنها ، تجربه آنها و انتظاراتی که در حین تعمیر دارید بپرسید.

4. عدم درخواست مراجع
شما قبلاً نظرات را خوانده اید ، بنابراین نیازی به درخواست مراجع ندارید ، درست است؟

اشتباه.

منابع کمی متفاوت از نظرات آنلاین است. در اکثر موارد ، مراجع دارای اطلاعات تماس به همراه بررسی خود هستند ، به این معنی که می توانید با این افراد تماس بگیرید.

و شما باید.

با این منابع تماس بگیرید یا ایمیل کنید و از آنها بپرسید که نظرشان درباره پیمانکار یخچال چیست. آنها می توانند اطلاعاتی در مورد خدمات مشتری پیمانکار ، کیفیت کار آنها ، و اینکه آیا آنها آنها را توصیه می کنند یا خیر ، به شما ارائه دهند.

یک پیمانکار باید حداقل چند مرجع داشته باشد ، و آنها باید از ارائه آنها برای شما خوشحال شوند. اگر نه ، با احتیاط ادامه دهید. منابع ممکن است چیز خوبی برای گفتن نداشته باشند.

5. عدم در نظر گرفتن تجربه آنها
پیمانکار چند سال است در این زمینه فعالیت می کند؟ آیا آنها روی یخچال هایی مانند شما کار کرده اند؟

شما باید مطمئن شوید که پیمانکاری که استخدام می کنید چندین سال سابقه دارد. این به شما آرامش می دهد که آنها می دانند چه می کنند و قبلاً این کار را به خوبی انجام داده اند.

و از آنجا که انواع مختلفی وجود دارد ، بنابراین مدل های یخچال وجود دارد ، مطمئن شوید که آنها تجربه کار روی نوع آشپزخانه شما را دارند. همه یخچال ها یکسان نیستند و برای تعمیر به ابزار ، قطعات و مهارت های متفاوتی نیاز دارند.

6. عدم بررسی بیمه و گواهینامه آنها
اینکه پیمانکار تعمیر یخچال دارای تمام تجربه و منابع مناسب است به این معنا نیست که شما باید آنها را استخدام کنید. ابتدا باید بیمه و گواهینامه آنها را بررسی کنید.

یک پیمانکار باید بتواند مدرک بیمه را به شما ارائه دهد. آنها همچنین باید حداقل یک گواهینامه داشته باشند که نشان می دهد آنها واجد شرایط کار در این زمینه هستند.

هرگز پیمانکاری را که بیمه ندارد استخدام نکنید. ممکن است در حین تعمیرات مشکلی پیش بیاید و اگر بیمه نداشته باشند ، ممکن است شما مسئول هرگونه خسارت وارده باشید.

7. خاموش کردن آن
هنگامی که متوجه شدید چیزی در یخچال شما خوب نیست ، ممکن است وسوسه شوید که استخدام پیمانکار تعمیر یخچال را کنار بگذارید. اما این ایده بدی است.

هرچه بیشتر منتظر بمانی ، باعث اخلال بیشتر در عملکرد یخچالتان خواهد شد.

برای حل مشکل باید به تعمیرگاه های تخصصی یخچال مراجعه کرد. 

https://www.repairsidebyside.com/refrigerator-repair

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 528
  • بازدید سال : 2,295
  • بازدید کلی : 13,162