loading...

تعمیر لوازم منزل

خريد عمده دمپايي يكي از انواع كفش‌هايي كه امروزه به تعداد بسيار بالا توليد و به فروش مي‌رسد و مورد استفاده قرار مي‌گيرد، دمپايي مي‌باشد. دمپايي، نوعي كفش است ك

saha3228 بازدید : 36 یکشنبه 22 اسفند 1400 نظرات (0)

خريد عمده دمپايي

يكي از انواع كفش‌هايي كه امروزه به تعداد بسيار بالا توليد و به فروش مي‌رسد و مورد استفاده قرار مي‌گيرد، دمپايي مي‌باشد. دمپايي، نوعي كفش است كه از سمت عقب باز مي‌باشد و شما مي‌توانيد به راحتي پاي خود را در آنها كرده و بيرون بياوريد. به اين شكل شما مي‌توانيد به راحتي اين نوع كفش را بپوشيد و در بياوريد. اين باعث مي شود كه راحتي اين كفش ها به بيشترين حد ممكن برسد. 

خريد عمده دمپايي از علي ويترين

خريد عمده انواع دمپايي

  1. خريد عمده دمپايي روفرشي:

يكي از محبوب‌ترين انواع دمپايي، دمپايي روفرشي مي‌باشد. بسياري از افراد، علاقه دارند كه در منزل خود دمپايي پا كنند و دمپايي روفرشي، نوعي از دمپايي است كه در منزل از آن استفاده مي‌شود. دمپايي روفرشي مناسب استفاده بر روي فرش مي‌باشد و به همين دليل ردي از خود بر روي فرش به جا نمي‌گذارد. دمپايي روفرشي معمولا كفي مناسبي دارد كه افراد بتوانند آنها را براي طولاني مدت استفاده كنند.

  1. خريد عمده دمپايي پلاستكي يا دمپايي ژله‌اي:

يكي ديگر از محبوب‌ترين انواع دمپايي كه در منزل از آن استفاده مي‌شود، دمپايي پلاستيكي يا دمپايي ژله‌اي مي‌باشد كه شما مي‌توانيد از آنها در خانه استفاده كنيد. دمپايي پلاستيكي يا دمپايي ژله‌اي بسيار راحت هستند و براي همين است كه بسياري از افراد علاقه دارند كه آنها را براي خود تهيه كنند. اين دمپايي‌ها از پلاستيك و پليمرهاي خاص توليد مي‌شوند و بسيار نرم و سبك هستند.

  1. خريد عمده دمپايي جلو بسته:

به نوعي از دمپايي كه جلوي آن بسته و قسمت عقب آن باز است،  دمپايي جلو بسته گفته مي‌شود. دمپايي جلو بسته امروزه طرفداران بسيار زيادي دارد.

  1. خريد عمده دمپايي هتلي:

حتما شما نيز تا به حال به هتل‌هاي مختلف رفته‌ايد. در هتل‌ها نوعي از دمپايي‌هاي جلو بسته وجود دارند كه روي آنها پشم است و داخل آن بسيار گرم مي‌باشد. به اين گونه از دمپايي‌ها، دمپايي هتلي مي‌گويند كه بسيار شيك و نرم و مناسب است و افراد زيادي به آن علاقه دارند.

  1. خريد عمده دمپايي ساحلي:

دمپايي ساحلي، يكي ديگر از انواع دمپايي‌ها است كه مخصوص استفاده در ساحل مي‌باشد و شما مي‌توانيد از آنها براي ساحل استفاده كنيد. دمپايي‌هاي ساحل به طوري طراحي و توليد مي‌شوند كه با راه رفتن در ساحل مشكلي براي شما بوجود نيايد و دچار دردهاي خاص در ناحيه پا نشويد..

  1. خريد عمده دمپايي نمدي:

دمپايي نمدي نيز يكي ديگر از انواع دمپايي جلو بسته مي باشد كه تا بخش بسيار زيادي از آنها بسته است. اين دمپايي‌ها بسيار گرم و نرم مي‌باشند و بسياري از افراد در فصل‌هاي سرما (پاييز و زمستان) از اين دمپايي‌ها استفاده مي‌كنند.

  1. خريد عمده دمپايي بيمارستاني:

دمپايي بيمارستاني نيز يكي از انواع دمپايي است كه در بيمارستان‌ها بيشتر از آن استفاده مي‌كنند و به دليل راحتي كه براي استفاده در اين مكان دارد، به همه بيماران براي استفاده در بيمارستان، داده مي‌شود.

  1. خريد عمده دمپايي حوله اي يا دمپايي پارچه اي:

دمپايي حوله‌اي، يكي از محبوب‌ترين و نرم‌ترين انواع دمپايي مي‌باشد. دمپايي حوله‌اي از نوعي پارچه شبيه حوله توليد مي‌شوند كه بسيار نرم است و بسياري از افراد علاقه دارند كه از آن استفاده كنند. اين دمپايي‌ها به دمپايي‌هاي تخت خواب نيز معروفند و بسيار محبوب مي‌باشند.

  1. خريد عمد دمپايي طبي:

دمپايي طبي، يكي از انواع بسيار رايج دمپايي است كه كفي آن به شكل خاصي طراحي مي‌شود كه براي پاي شما بسيار مناسب است. اگر پايتان مشكلي داشته باشد، دمپايي طبي به بهتر شدن فرم پايتان كمك مي‌كند. اگر كف پاي صاف نيز داشته باشيد، دمپايي طبي مي توانند براي شما مناسب باشد.

خريد عمده دمپايي و حفظ سلامت پا

  • خشك بودن پا در حفظ سلامت آن تاثير چشمگيري دارد. افرادي كه پس از استحمام، لابه لاي انگشتان خود را خوب خشك نمي‌كنند و بلافاصله دمپايي‌هاي پلاستيكي يا چرمي روبسته مي‌پوشند، محيط مناسبي براي رشد قارچ و بيماري‌هاي پوستي خاص ديگر را فراهم مي‌كنند.
  • معمولا آقايان بيشتر از خانم‌ها با مشكلات و بيماري‌هاي مربوط به پا مانند عرق كردن، بد بو شدن يا ابتلا به قارچ‌هاي پوستي در ناحيه بين انگشتان پا مواجه هستند زيرا مدت زمان بيشتري را خارج از منزل مي‌گذرانند و پاي آن‌ها در طول روز، بيشتر در كفش باقي مي‌ماند. وقتي پا براي مدت طولاني در يك فضاي گرم و مرطوب قرار مي‌گيرد، زمينه ابتلا به قارچ و مشكلات پوستي در آن بيشتر فراهم مي‌شود. به همين دليل به تمام آقاياني كه ناراحتي خاصي در ناحيه كف پا، بين انگشتان يا حتي ناخن‌هاي خود دارند و در طول روز هم به مدت طولاني كفش پايشان مي‌كنند، توصيه مي‌شود حتما در منزل دمپايي روفرشي بپوشند زيرا از طريق راه رفتن با پاي برهنه روي فرش و زمين خانه امكان انتقال بيماري‌هاي قارچي و عفوني پوستي به .ساير اعضاي خانواده هم وجود دارد.
  • دمپايي روفرشي جلوبسته با جنس پارچه‌اي يا حوله‌اي، باعث مي‌گردد قابليت به جريان افتادن هوا در ناحيه پا نباشد، بدين ترتيب پوشيدن آنان در طول روز و به مدت زمان طولاني پيشنهاد نمي‌شود. بهتر است جنس دمپايي‌هاي روفرشي به نحوي باشد كه بتوان به راحتي آن‌ها را شست.
  • به علت واگيردار بودن بيماري‌هاي عفوني پوستي، اعضاي يك خانواده به هيچ وجه حق استفاده از دمپايي‌هاي مشترك را ندارند. ضمن اينكه افراد مبتلا به بيماري‌هاي پوستي در ناحيه پا، بهتر است تا درمان كامل از رفتن به استخر هم خودداري كنند تا باعث انتقال بيماري به ديگران نشوند.

دمپايي، خريد عمده دمپايي، علي ويترين، فروش عمده دمپايي، خريد و فروش عمده دمپايي

صندل مردانه و صندل پسرانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 2,283
  • بازدید کلی : 13,150